You are currently viewing ברוכים הבאים לWWE/הקוריוז

ברוכים הבאים לWWE/הקוריוז

אתמול רן הנרגן הביא לאתרנו את זה:

הנרגן עלה להתקפה מיד: "את דרימונד גרין הרחיקו ממשחק על הרבה פחות. ג ר סמית הורחק ב 2015 לשני משחקים על מכה דומה – גם אז על ג קרואודר"

איגוד טנ"ש עלו להגנה מיד עוד לפני הליגה: "דריימונד קיבל פלייגרנט 1 ההרחקה הייתה על ההצטברות".

"שמעון, שוב אתה כותב תגובה, אבל פשוט אין לך מושג.
.
על מה ירחיקו את דייויס?
.
נגיד ויחליטו בליגה לתת לדייויס פלייגרנט בדיעבד. איך זה עוזר למיאמי?
לא מורחקים מהמשחק הבא הבעקבות הפלייגרנט."

מהנהלת הליגה נמסרה התגובה הבאה: "אנחנו מנתחים כל מהלך מכל הזוויות, ולא היה צורך לעשות שום דבר נוסף במקרה הזה". טים דונהי הסכים.

לא מורחקים מהמשחק הבא על פלייגרנט? מצא את ההבדלים: שם אגב זה היה הרחקה ל2 משחקים…

אבל זה בקטנה…התאגיד הוציא דוח שהלייקרס קופחו בגיים 5. באמת כאילו אני לא צוחק, זה אמיתי. זה סימן קוד מהבוס לשופטים בגיים 6 לפעול בעניין.

הנה הקיפוח של הלייקרס במצב 96: 94 להיט:

דקה 14:28 (6:46 לסיום המשחק)-חוץ ברור

דקה 20:02 (5:10 לסיום המשחק)- עבירת תוקף ברורה בחוקי הטנ"ש

דקה 22:20 (3:35 לסיום המשחק)- כדור מהצד מה פתאום אנדו וואן?

דקה 26:08 (1:37 דק לסיום)- אנד וואן ברור…

אגב דוחות שיפוט, זה לא היה עבירה לפי הליגה והדוחות והחלטה נכונה של השופטים:

אז שקופצים על מגן זה עבירה או לא? לאיגוד טנ"ש יש תשובה לציבור הרחב? או שישאלו את דונהי?

הנה עוד "פינוק" מטעם ה"מדדה" יקיר המערכת (הארדן כבר לא באופנה) שעושים עליו "עבירות"

אז…שלא יעבדו עליכם….

Subscribe
Notify of
144 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 באוקטובר 2020 11:13

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מת…..
תיכף יהיה פה מצחיק, או שלא….

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:15

אוי שמעון כמה זה קשה …לראות את לברון לוקח עוד אליפות. וואי כמה זה כואב לך.
אז בסדר הדרך היחידה להתמודד זה רק אם הכל מכור מראש הכל "אמנותי ו-WWE.
אפשר לראות רק אחרי המשחק אם בטעות כל הקומבינות והפרשים לא עבדו. אעם משהו בתכנית הגדולה השתבש.
אין בעיה רק שחרר אותנו – תחזור למגרש בשכונה שם אתה המלך הכל יכול המפציץ מרחוק בעל החדירה הבלתי עצירה שמבקש רק על מגע אמיתי עבירה (להלן כל נשימה של ילדון לידך). שם אתה השליט הכל יכול ה-GM והמאמן והקומישנר. שם יש כדורסל "אמיתי".
זה בסדר. רק תן לנו ליהנות משארית הכדורסל האמנותי בשקט.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 11:20

עידו אתה כלכך רציני, שזה מכווץ לי את שרירי העכוז,
שחרר,חוש הומור מומלץ

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:26

נכון אני מכווץ. אוי אוי אוי – אני לא יודע להגיד קקי פיפי בולבוס ואין לי בכלל חוש הומור. רציני רציני רציני.
כן יואל אתה הכי משוחרר בעולם. רק לראות את לברון מכווץ אותך כמו כל השאר. – אז יאללה שחררו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 11:28

חחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 11:29

מכווץ מכווץ
אני לא אמרתי קקי,פיפי
למה אתה מכניס לי מילים גילרי

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:31

כי זה מה שאני עושה תמיד לא?
כי אין לי חוש הומור.
ואני מכווץ…

אשך טמיר המקורי
11 באוקטובר 2020 11:29

אני די בטוח שיצא לך טחור מרוב כיווץ

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:31

וואי וואי אז אני לא רוצה לדמיין מה הולך שם מאחורה אצלך אחרי הפלייאוף הזה…

אשך טמיר המקורי
11 באוקטובר 2020 11:34

הכל משוחרר לחלוטין. שחררתי אחרי דנבר ואני שליו ושמח.
ברמה כזו של חוסר ספורטיביות – אין כבר ממה להתעצבן. רק להתעלם.

אשך טמיר המקורי
11 באוקטובר 2020 11:40

מומלץ לבצע כמה פעמים ביום:
https://youtu.be/gDaSo97ZsM4?t=224

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 11:44

אתה קוויקי אשך
חחחח

אשך טמיר המקורי
11 באוקטובר 2020 11:47

זה גם מה שהגננת אמרה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 באוקטובר 2020 11:31

אני אומר לו לא פעם לשחרר אבל יש מצב אובייקטיבי פה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 11:34

הלו מיופי של כתיבה בידורית על הWWE
זה הפך לכתבה על רפואה אחורית

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:34

אז גם המכווץ הראשי בא להטיף לי? וואי ממש כל החשודים המיידים.
אין עוד איזו הטפת מוסר לא מכווצת בכלל למפגינים שאתה רוצה לשחרר?
או איזה סיפור בכלל לא מכווץ על מעללך היומיומיים שמאד מאד מעניינים?
כן אתה ללא ספק המשוחרר שבאדם.
אהה כן שכחתי – AS

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 11:37

גילרי,אני ממליץ על אימון יומי,3 פעמים,בוקר צהריים ולילה,
כווץ ,החזק 5 דקות ושחרר,תחזור על זה 5 פעמים,
תיזהר משחרור גזים.
תוצאות משופרות מובטחות תוך שבוע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 באוקטובר 2020 11:38

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אז צדקתי, באמת נהייה פה מצחיק.
🙂
שבוע טוב עידו ותמשיך להצחיק אותי, בגללך אני נכנס.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 11:39

חחחחחחחחחח
דוקידוק כלבבי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
11 באוקטובר 2020 11:21

לקחת את זה קשה.

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:29

מי שמדבר….רק לראות את התגובות ההיסטריות שלך לאורך כל הפלייאוף.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
11 באוקטובר 2020 12:49

אני גם נגד הרחקות של שחקנים על דברים שבדיעבד.
מילא בדיעבד, אנחנו יום אחרי המשחק.
.
מצד שני, אני מאוד בעד to set the record straight ולהרחיק את דייויס כשם שהרחיקו בדיעבד את דריימונד גרין (כן כן פלגרנט בלה בלה בלה).

אשך טמיר המקורי
11 באוקטובר 2020 11:29

ביבי: "ההפגנות לא מפריעות לי. הם ליצנים"

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 באוקטובר 2020 11:31

יההה, הליקופטרים

מנחם לס
Admin
11 באוקטובר 2020 17:50

אוקיי, שימון, אבל אני בדיעה (אולי היחיד באתר) שהקוריוז רק משחק אותה כחבר בLLL. בעמקי ליבו הוא מת על לברון ןויודע שהוא הטוב ביטותר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 11:19

הסיפור של דיוויס מרוח על כל הרשתות,
שסילבר והWWE ידחפו לקרדה
שהגביעון ינתן לבולבוס ושחררו אותנו,אני לא ראיתי דקה מאז גמר המזרח.
המשחק מכור מהעכוז

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 11:26

לא לוקח את זה קשה ולא לוקח קל,
שילכו להתנייק ליגת הWWE
הנ.ב.א מעניינת לי את השערות בטוסיק,

אשך טמיר המקורי
11 באוקטובר 2020 11:30

1+

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:25

ולענינים.הטכניים:
הליגה לא מסרה עדיין שום הודעה בנוגע למהלך הנ"ל.
הליגה לא שחררה דו"ח שאומר ש"התאגיד" קופח. הם בסך הכל שחררו את דו"ח שתי הדקות כמו שעושים בכל משחק צמוד (מנהג מטופש לכשעצמו). כל הטענות של ווגל נסתרו שם ובסך הכל קבעו שלא נשרקה עבירת 3 שניות הגנתיות לאיגי (שריקה שכמעט אף פעם לא תראה בסןף משחק) ולא שרקו פאול של באטלר על לברון דקה לסיום (לברון ממילא לקח את הריבאונד וקלע אז נזק לא נגרם שם).
במהלכים שציינת:
1. לא היה חוץ -טעות של השופטים (ספולסטרה היה צריך לקחת צ'אלנג).
2. פלופ של KCP שהשופטים קנו.
3. שריקה נכונה. הנקודה הקובעת לגבי ההמשכיות במקרה כזה היא הגאתר. הפאול הראשוני (היו שני מגעים אסורים) הי לפניו – ראה השופט הרחוק שורק אותו מיד.
4. שריקה נכונה – אותו סיפור מבחינת מה קובע רק שכאן הפאול של הירו הרבה אחרי הגאת'ר.

אז אתה בחרת רק את השריקות שהלכו נגד מיאמי אבל היו גם כאלה שהלכו לטובתם – כמה נוח.
ותהיה אחרונה – אם כל השוטים פועלים לטובת התאגיד למה צריך את 25 ו-48 כל כך . למה "שומרים אותם"?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 באוקטובר 2020 11:26

האמת? עם היד על הלב,
קראודר לא שחקן הכי נקי בלשון המעטה.
אם היית מביא את הסרטון המלא היית מראה שקרודר השתטח מתחת לדייויס בצורה מסוכנת, זה אותו השחקן ש"קיצר" להייווארד את הקריירה…..
דייויס נתן את האגרופוףפוףפוףףףף הקטנטן הזה כי הבין שהיה פה ניסיון לפגוע בו. קראודר קם כאילו לא נגעו בו אז זה אכן היה מין פוףף קטן בניגוד לאגרוף שחטף מסמית… סמית הוא ארס בן ארס ודייויס חתלתול חמוד שלא פוגע בזבוב, לא כל שכן בקראודר….

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
11 באוקטובר 2020 11:30

רזי, אני לא זוכר שאת זה שלברון התגרה בו לקחו בחשבון.
וגם אם קראודר יצר פרובוקציה, דייויס צריך להענש בדיוק כמו המקרה של גרין ולברון.
אבל אנחנו יודעים ש-#זה_לא_אותו_דבר ולא יקרה כלום.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 באוקטובר 2020 11:33

החליקו כי ראו שקראודר סיכן כוכב שמכבר משחק "פצוע" וראו שג'ה בכלל לא הרגיש את המכה…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 11:27

שומרים אותם לנשק יום הדין,
אם כל השאר נכשל ,מוציאים אותם מהבוידם

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
11 באוקטובר 2020 11:29

שימון, קודם כל תודה על הפוסט. כל תוכן בידורי, בעיקר עם WWE הוא תמיד בעל ערך רב.
.
עידו, אני חושב ששימון, בדרכו הציורית ומצחיקה מנסה לומר שהלייקרס מכינים את הקייס להטיה שיפוטית במשחק הלילה.
בדיוק כמו מה שקרה עם העתירה של מפלגת לברון לבג"צ של הנבא כדי שישלחו אותו יותר לקו. מה קיבלנו בתמורה? את משחק 4 הביזיוני.
.
הסדרה עד כה מתנהלת בסדר גמור מבחינת השיפוט, אולי הכי טובה מהסדרות שראיתי עד עכשיו בפליאוף.
וזה לא שלא היו טעויות, הן פשוט לא שינו את התוצאה ולכן לא הרסו את הסדרה.
.
עוד דבר ששימון לדעתי רוצה לומר, הוא שהלייקרס הרבה יותר טובים והם לא צריכים להתבכיין על טעויות שיפוט שבכלל לא קרו, כשהם בכלל היו אלו שנהנו.
בחייאת.
היה אנד וואן על באטלר.
כדור חוץ שלברון הוציא שהלך ללייקרס.
פצצה של דייויס שמצריכה התערבות של הליגה (אני בכוונה לא אומר מה), אבל לא תגרור שום התיחסות.
.
הדבר היחיד שהלייקרס יכולים לטעון הוא אולי על DEFENSIVE 3 SECONDS של איגודלה.
אבל מתי לאחרונה אם אי פעם שרקו על דבר כזה במעמד כזה? בקושי על פאולים שורקים בשניות האלה.
תסלחו לי, אבל זה נשמע כמו להעמיד לדין על סיקור אוהד – בואו תעמידו את כולם לדין, או במקרה שלנו, תשרקו על כל דפסיב 3 שניות בשניות הסיום, יש טריליון כאלה במשחק.

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:37

שמעון בעיקר מנסה להתמודד עם ההכרה והכאב בזה שלברון ייקח אליפות.
מבחינתו זה לא יכול לקרות בלי דחיפה תאגידית בלתי מתפשרת כי בכדורסל "אמיתי" הוא בטוח יפסיד.

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:58

אבל בקטע של התמודדות אתה לא כל כך מצליח…

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 12:17

עדיין בשלב 1…

אשך טמיר המקורי
11 באוקטובר 2020 11:32

מזעזע.
אני עוד לא סגור על העבירה של דייוויס, קשה לדעת, צריך לראות מעוד זווית…
אבל האמת – העבירה ההיא של גובר גבולית – אפשר לשרוק ואפשר לא.
לגבי השאר בסדרה – לא ראיתי, מאמין לך.

אשך טמיר המקורי
11 באוקטובר 2020 12:16

בליגה זה 100% פלייגרנט בכוונת זדון – מסלול שפיטה מהירה (אם זה היה מתבצע על דרג בכיר)

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 11:55

כן, קצת גבולי, ג׳ורג׳ מנסה למכור את זה, הייתי אומר 30:70

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 11:48

לא נכנס לוויכוחים עם גילרי – כי מיד מגיע פבלוב ופוף עפו להן 5 שעות 😂
בגדול שמעון מייצג אותי, פלוס מינוס 5 נקודות למשחק. הוא יציב, לא כמו באטלר 😂
רק הערה קטנטנה: אם תסתכלו טוב, במכה של סמית׳ לקראודר האחרון נוקע את הקרסול.
יודעים למה?
כי המכה של סמית׳ כל כך ממוקדת ואכזרית שקראודר מאבד את ההכרה!!! תסתכלו שוב. מזעזע.

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:51
Reply to  דה שוט

דווקא הוא מתח את ה-ACL. ולא את הקרסול…

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 11:53

צודק, כי הרגל התקפלה לו ללא התנגדות. שים לב שאיך שהוא ״מתעורר״ הוא תופס את הרגל ולא את הראש. היה צריך להגיש תלונה במשטרה על זה. לא צוחק

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:56
Reply to  דה שוט

זה אגב לדעתי המקום שבו הליגה תצא מזה…
סמית' נתן אגרוף ודיוויס רק מכה עם היד….
צולע למדי אבל לא מאמין שירחיקו את דיוויס.
(כן שמעון אני בהחלט חושב שבמקרים כאלו ואחרים יש טיפולי דרג-זרג כמו שאתה אוהב לקרוא להם).

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 12:04

אני נגד הרחקות בדיעבד, אם אין פגיעה ממשית (כמו של סמית׳). התנגדתי להרחקה של גרין על אדאמס בזמנו, גם על לברון, וגם כעת של דייוויס.
Let the players decide the game

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 12:08
Reply to  דה שוט

גם אני

ברוך רובין
ברוך רובין
11 באוקטובר 2020 12:10
Reply to  דה שוט

שמעון הפעם צודק אבל הוא יציב כמו ווסטרוק מ3, הוא גם מפחד לקחת את ההתערבות ולי יקח זריקה אחרונה כמו השיקצה.
בכללי דיוויס זה דרג עליון והנתינה של המלכה, לא ירחיקו אותו גם אם ידרוס את קראודר בחנייה.

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 12:33

חחח ברוך אין הרבה דברים בליגה שהם יותר יציבים מווסטברוק מ-3

etayle
etayle
11 באוקטובר 2020 16:29
Reply to  דה שוט

חחחחח ענק

NFS
NFS
11 באוקטובר 2020 11:55
Reply to  דה שוט

או, אותך חיפשתי. (מהטור, ברשותך, אני מתעלם).
היום כשיופיע הפריוויו אני מבקש בכל לשון של בקשה לא לנבא דבר וחצי דבר. בלי רישומים, בלי אקסלים, כלום.
בלי דסיז'ן, בלי הפרשים, בלי פרשים. שום דבר.
מתאים?

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:56
Reply to  NFS

הופה – האם מישהו שוב פעם דחף את מרבית הצ'יפים הרגשיים שלו פנימה?

NFS
NFS
11 באוקטובר 2020 12:01

לא מרבית, זה היה אול אין

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 12:04
Reply to  NFS

ועשית ריבאי?

NFS
NFS
11 באוקטובר 2020 12:38

כבר חודש בלי ריביי! (בפוקר אמיתי, לא אלגורי)

NFS
NFS
11 באוקטובר 2020 12:04

אגב, אני רואה שגם אתה דחפת פה בטור את מרבית הצ'יפים הרגשיים שלך פנימה.

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 12:05
Reply to  NFS

פחח. אני יודע שמנסים להציג אותי כקר וחסר רגש. אבל זה רק ניצוץ…
חכה חכה שהסאנס יחזרו לעצמם (ניפגש עוד עשור).

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 12:07

בקיצור זה לא דגדג לי את הסטאק אפילו.

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 11:58
Reply to  NFS

סגור! (תאכלס, אני מודה לך ששחררת אותי מעצמי 🙏)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 12:12
Reply to  NFS

גווווווווווווווווווו מיאמי
מיאמי מנגבים פאני
חחחחחחחח
אין למיאמי צ'אנס בליגת הWWE

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 באוקטובר 2020 12:05
Reply to  דה שוט

פוףףףף?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שלא יגידו שאני מוריד פה את הרמה באתר…..
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 באוקטובר 2020 12:08

נוווווווווווו??
מי מתנדב?
אף אחד? אין צדיק בסדום?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 באוקטובר 2020 12:13

אתה מוריד את האתר לאזור זנות בתשלום חלקי דוקי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 באוקטובר 2020 13:26

לא יפה מצידי.

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 12:35

תאכלס הדיונים בתגובות כאן זה כבר כמעט ים המלח חחח הייתי אומר הירידה ליד קיבוץ אלמוג בואכה צומת יריחו,
אבל עזוב אותך מכל הדברים הלא חשובים של החיים – תגיד – מה עם זהבי? הוא יתאושש מזה? נשבר הלב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 באוקטובר 2020 13:27
Reply to  דה שוט

יתאושש כמו בריטניה שכבר שנים שולטת בכלום ושום דבר.
טוב אולי מלבד איי פוקלנד.

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 16:25

חחחחחחחחחחחח

אבג
אבג
11 באוקטובר 2020 11:53

הליגה טוענת שמזוויות אחרות שלא שוחררו לציבור זה נראה כמו דחיפה בצוואר.
מקווה שישחררו את הסירטונים כדי שנראה שהצדק נעשה ואין שיקולים זרים.

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:54
Reply to  אבג

הליגה עוד לא טוענת כלום. איפה ראית הודעה רשמית?

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 11:57
Reply to  אבג

יש הבדל די משמעותי בין מקורות להתבטאויות רשמיות.

אבג
אבג
11 באוקטובר 2020 12:01

אתה מתכוון ש NBC מסתמכים על מקורות לא אמינים?

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 12:04
Reply to  אבג

לא.
שצריך לחכות.

ברוך רובין
ברוך רובין
11 באוקטובר 2020 12:08
Reply to  אבג

הליגה לא תרחיק את דיוויס גם אם ידרוס את קראודר בחנייה ויברח, יש דרג ויש זרג. אני רק מדמיין את סילבר העלה ברוח חושב להרחיק את דיוויס, לברון אוטמטית יגלה אותו לגולג.

ברוך רובין
ברוך רובין
11 באוקטובר 2020 12:12
Reply to  אבג

אף אחד גם ככה הרייטינג כמו אחוז האפקטיבי של גיא השנה. אז גם להרחיק את דיוויס?

אור
אור
11 באוקטובר 2020 13:37
Reply to  אבג

נו ברוך, בוא תסביר לי בבקשה איך הפרשים לא העלו את הקליפרס לגמר המערב בשביל הרייטינג.

אור
אור
11 באוקטובר 2020 13:37
Reply to  אבג

הרי זה מה שהבטחת לנו שיקרה כאן בתגובות שחור על-גבי לבן.

אור
אור
11 באוקטובר 2020 13:41
Reply to  אבג

חשבתי שמספיק כמה שריקות אוויר באמצע הקאמבק, דברים כאלה שלא יזכרו למחרת בבוקר

ברוך רובין
ברוך רובין
11 באוקטובר 2020 12:24

השיקצה ווגל הפעילו לחץ על השיפוט יגמר היום בצהריים,גיים 4 הולך לחזור והולכים לשלוח את השיקצה על כל פיפס, שמעון אתה צריך להראות לקוריוז גוניור קלטות של קארוסו להגיד לו שאם הוא יכול לשחק בNBA בגמר גם אתה יכול, חשבתי גם להמליץ לך להראות לו גם קלטות של מדסן אבל בסוף אנחנו רוצים שיהיה שחקן כדורסל ולא מעודדת (אם יש לך ילדה קטנה זה פרפקט)

ברוך רובין
ברוך רובין
11 באוקטובר 2020 12:11

שמעון יש דרג ויש זרג כמו כל דבר בחיים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
11 באוקטובר 2020 13:14

אודה ואבוש – בכלל לא קלטתי את הפאול של דייויס בזמן אמת… תודה שמעון.

גיא הירוק
Admin
11 באוקטובר 2020 13:25
יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
11 באוקטובר 2020 13:36

לי זה נראה כמו הזמנה לפלגרנט 2.

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 13:41

אבל פלייגרנט 2 לא אומר בהכרח הרחקה.

אור
אור
11 באוקטובר 2020 13:38

וואלה גיא, אני לא רואה כלום (לטובה או לרעה) מהזוויות האלה ובמהירות הזו. מה זה מוכיח מבחינתך?

גיא הירוק
Admin
11 באוקטובר 2020 15:20
Reply to  אור

שזו לא הרחקה.

אשך טמיר המקורי
11 באוקטובר 2020 16:09

התדרדרת למחוזות המביך לצערי.

גיא הירוק
Admin
11 באוקטובר 2020 16:18

אם יש מישהו שמכחר מקרוב את מחוזות המביך, הוא כנראה שמתגורר אצלכם בכפר…
.
אני יודע שלכללים אין הרבה חשיבות בעינך, אבל הם קיימים. אם אתה טוען שמה שדייויס עשה זה להחטיף לקראודר אגרוף,
אז אני אאלץ לבקש ממך לעבור ניתוח להסרת הייטריות (להוריד משקפיים לא מספיק),
בגלל שזו הסיבה שמרחיקים שחקן במקרה שכזה.
(החלק המשעשע, ויש כזה, זה שאתם באמת טוענים שזה מה שהתרחש. כן, קראודר חטף אגרוף והמשיך במשחק כאילו כלום לא קרה…)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
11 באוקטובר 2020 17:03

דייויס נתן לקראודר אגרוף כמו שלברון נגע בכדור בעבירה שלא נשרקה לו על מארי

אור
אור
11 באוקטובר 2020 13:35

שמעון, דה-שוט – למה מיאמי קיבלו את כל השריקות מתחת לסל במשחק 5?למה ספולסטרה לא מתרפס בפני המלך ושולח עליו דאבל וטריפל טים?
"כדי שיהיה עוד משחק לאסוף סטטיסטיקות ולקבוע את ה-FMVP ללברון בסלע, להעלות את הרייטינג, מחכים עם הפרשים הנאמנים למשחק 7, הכל הצגה WWE מבוים מראש תאמין לי ההיילייטס לא משקר"
אה, סבבה.

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 13:38
Reply to  אור

כי ספולסטרה יודע שהוא פחדן שלא יעיז לקחת את המשחק על עצמו מול שלושה זוגות ידיים…

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 16:32
Reply to  אור

אילו שריקות מיאמי קיבלו? הדאבל טים על לברון בסוף היה ספונטני ולא חכם. הלכו עליו ארבעה והשאירו את כל הלייקרס חופשיים. היו כמה דאבלים על לברון – יפה מאוד – הגיע הזמן אחרי מאתיים משחקים. עדיין הוא קלע 40 להזכירך. מה שכן – אתה מגלה שיפור נאה במדד DS, תוכל כבר להגיש בקשה למבדקים לטנ"ש.

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 16:35
Reply to  דה שוט

ודבר נוסף – כל הארכת הסדרה הזאת לא הייתה אמורה להתרחש ברמה המקצועית – היא כולה תוצר של הייבוש של דיוויס במשחק 2. כל העולם יודע את זה – רק בהופס ממשיכים ללכת כמו מסומאים ולהיתקע בקירות ובעצים
חחח
🙂

אור
אור
11 באוקטובר 2020 17:00
Reply to  דה שוט

אילו שריקות? שתי חדירות של באטלר שיכלו לא לשרוק והסיפור היה גמור למשל.

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 18:29
Reply to  אור

לא אמרתי מילה אחת על השיפוט במשחק 5 לא כאן לא בסיקור ולא בבלוג החי. שמעון הראה שריקות במחלוקת, בדיעבד נראה שהשיפוט היה קצת לטובת הלייקרס, בעיקר ההתעלמות בזמן המשחק מהמכה של דייוויס. אבל זה לא מה שהכריע לכאן או לכאן. על לברון הביאו דאבל טים, סוף סוף, וראינו שזה גם עבד. עדיין לא לחצו אותו והדאבל טים בסוף היה מצחיק – קפצו עליו ארבעה והפקירו הכל. בפוקס גרין לא קלע, או לא העביר לקיי סי פי. מוריס לקח ריבאונד כי כולם היו סביב לברון ולא הייתה סגירה. גם זה נגמר בפוקס לטובת מיאמי. פור דיבנסיב פוזסשן, או כמו שוואן גנדי היה אומר: הגנה גרועה, התקפה גרועה עוד יותר

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 18:38
Reply to  דה שוט

אהה כי שמעון אמר…

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 18:42

אז מעכשיו לייחס לך משפטים של גיא? או של הקטמוני ועגל?

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 18:44

מה היה לטובת הלייקרס?

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 18:48

היו טעויות לשני הצדדים שאפשר לבדוק, יש מצב שבסיכום זה היה לטובת הלייקרס. אבל לא אמרתי את זה בשום שלב, רק ציינתי שאם כבר שמעון העלה את זה – זה יכול להיות. לא צייצתי על השופטים בשום צורה – וגם כאן אתה מאשים אותי בזה. זאת ההגדרה של "שריקה מהבית"

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 18:51

אז מי אמר את זה: "בדיעבד נראה שהשיפוט היה קצת לטובת הלייקרס" לפני שתי תגובות? אני?

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 20:14

אז אמרתי בדיעבד, וסייגתי, ולא נתתי לזה משקל כמעט בכלל – גם על זה אתה מתנפל? תן לעם קצת להשתחרר, קצת לנשום…

אור
אור
11 באוקטובר 2020 18:42
Reply to  דה שוט

הכל בסדר, מה שכוון אליך היה רק הדאבל טים (אולי מצחיק אבל לא היו צריכים להשאיר למלך קליר פאת'?)

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 18:46
Reply to  אור

עשו עליו דאבל טים גם קצת לפני כן, ועשו סוף סוף דאבל טים – שהיה ממש גרוע ומביך – אבל ניצח את המשחק – בדיוק בגלל הסיבה ששמעון ואני טענו מההתחלה – תן למישהו אחר לנצח אותך. אז בעצם ספולסטרה לא פעל לפי דף המסרים, אבל למה הוא חיכה שלברון יקלע עליו 40 נקודות? לברון היה במשחק הכי טוב שלו בבועה מבחינת קליעה, לא היה מתבקש להוציא לו את הכדור מהיד הרבה לפני זה?

אור
אור
11 באוקטובר 2020 18:52
Reply to  אור

עשו בצורה מתוזמנת כדי לא לתת 4 על 3 וזריקה חופשית. האם אפשר היה יותר טוב זו שאלה אחרת אבל כמו שאמרת אין דף מסרים

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 19:11
Reply to  אור

הם הביאו על לברון עזרה כל הזמן כדי להוציא לו את הכדור מהיד את השלשות הם נתנו לו (הימור שלא השתלם). זה בא יפה מאד לידי ביטוי ברבע האחרון ב-12 שלשות של הלייקרס (קר 2 של לברון) אם היו קולעים אפילו אחת יותר מה-3 שנכנסו יש מצב שהיינו היום כבר בעונת השניצלים.

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 20:15
Reply to  אור

נכון מאוד גילרי – אבל חיכו 4 משחקים ו-3 רבעים?

אור
אור
11 באוקטובר 2020 17:04
Reply to  דה שוט

ולא אכפת לי מטנש, אני נגד קונספירציות (או איך שלא תקרא להן, "עובדות אלטרנטיביות")

אור
אור
11 באוקטובר 2020 13:36

שכחתי גם איך נתנו לקליפרס לעוף מול דנבר, לא רצו את המדדה? רייטינג?

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 13:39
Reply to  אור

כי פחדו שהם ידיחו את המלך כמובן. הכל הוראה מלמעלה של התאגיד. נראו חזקים מדי ב 1-3.

אור
אור
11 באוקטובר 2020 13:45

תמשיך, זה יותר טוב מכל מופע סטנדאפ שראיתי

עגל
עגל
11 באוקטובר 2020 13:41

וואי וואי שמעון כתבתי את זה בבלוג החי –
אתה כל כך לוזר, האבא והאמא של הלוזרים. כמעט כמעט כמו הייט אשברי האחד והיחיד (בכל זאת הוא מלך המלכים של הלוזרים).
אתה לא מסוגל להתמודד עם אליפות של לברון אז ברחת הכי רחוק שיכולת. ואז מתחת לסדין אתה מציץ לבוקס סקור במבט מפוחד. ופתאום מסתבר שמיאמי ניצחה בנס, אתה יוצא ומתחיל להפגיז את הבלוג החי באיחור כשהוא כבר לגמרי מת.
ואז מנצל את ההזדמנות כדי להכניס עוד קצת ללברון, העיקר לא לעמוד כמו גבר, לא במשחק עצמו ולא אחרי המשחק. אתה לא מסוגל לבוא אחרי ניצחון של הלייקרס ולומר "כל הכבוד, הלייקרס ניצחו בזכות א' ב' ג', צריך להוריד בפניהם את הכובע, מיאמי היו טובים ב- ד' ה' ו'", או משהו דומה. רק דף המסרים משנה שעברה.
כל זה, כמו שגיא היה אומר, "משעשע". מה שפחות משעשע שאני מנחש שגם בשכונה אתה כזה

עגל
עגל
11 באוקטובר 2020 13:42
Reply to  עגל

אבל תודה על הטור (בלי טראש טוק) כי טורים כאלה יהיו מצרך חשוב לעונת המלפפונים הקרבה ובאה.

עגל
עגל
11 באוקטובר 2020 14:54

לא מתעלם אבל למה אתה לא יכול פשוט להגיד כל הכבוד ללייקרס וללברון שעלו וניצחו (והיה ובאמת יקחו את האלפיות, זה עדיין לא סגור).
אני אהפוך את זה לשאלה – האם תוכל לקום ולומר כל הכבוד, שיחקתם יפה, השיפוט לא תמיד היה מושלם אבל זה בסדר, זה תמיד ככה? היתה לכם עונה יוצאת מן הכלל, הייתם הקבוצה הטובה יותר, ואפילו לא הייתם זקוקים לאולסטאר שלישי כמו שהבטחתי באותיות קידוש לבנה כל העונה שעברה?
כי אוהדי יוסטון כן נתנו קרדיט לקבוצה שניצחה אותם, גם ללייקרס האלה וגם בעבר לג"ס השנואה לא פחות.

עידו גילרי
Admin
11 באוקטובר 2020 13:43
Reply to  עגל

למה אתה כל כך מכווץ עגל…

אור
אור
11 באוקטובר 2020 13:43
Reply to  עגל

מה זאת אומרת, בשכונה שמעון מנגב עם 113/113 מהשלוש, מתוכם 57/57 מהלוגו על דאבל וטריפל טים (כבר למדו שחייבים להביא עליו עזרה)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
11 באוקטובר 2020 13:44

אשכרה קראתי עכשיו חלק מדו"ח השיפוט.
כמובן שהתשקורת הופכת את זה ל"הלייקרס קופחו ב2 טעויות קריטיות בסוף המשחק"
1. במהלך של לברון עם 1:01 לסוף, בוצע פאול על לברון. עוד צוין שברון קלע את סל בהמשך של אותו מהלך. אם היה הולך לקו, יכול להיות שהיה מחטיא אחת, אולי גם את שתיהן. בכל מקרה קיבל את ה best case scenario
2. 22 שניות לסוף, איגודלה בדיפינסיב 3 שנות, אין שריקה, שניה אחרי, דייויס קולע בחופשיות מתחת לסל.
גם פה זה הbest case scenario.
.
Two calls that should have gone Los Angeles Lakers' way missed late in Game 5 loss
מי שלא יקרא את הדוח באמת יחשוב שהלייקרס קופחו.
זה כמובן לא מפריע לווגל להפעיל עליהם לחץ.
את(על) התוצאות של הלחץ הזה אנחנו נראה(נשלם) בלילה.
למישהו יש בכלל ספק?

ברוך רובין
ברוך רובין
11 באוקטובר 2020 14:06

גיים 4 הידוע לשמצה מול דנבר יחזור

אשך טמיר המקורי
11 באוקטובר 2020 16:10

כנראה. חייבים לסיים את זה היום אחרת יכנסו לצרה.

אבג
אבג
11 באוקטובר 2020 14:13

בדיוק להפך.
ווגל טען ששתי העבירות על באטלר לא היו. הליגה אמרה שהוא טועה.
תמיד מפספסים שריקה פה ושם, אבל במקרה הזה ברור שלא השופטים הכריעו

שגיא נאור
Editor
11 באוקטובר 2020 15:35

אם השופטים היו צריכים לשרוק ולא שרקו זה לא משנה אם יצא ללייקרס טוב או לא – הם טעו לרעתם.
בדיוק כמו שהאנד וואן של באטלר שקבעו כדור מהצד הסתיים בשלשה של רובינסון, זאת עדיין טעות לרעת מיאמי.
בכל מקרה, לא על השריקות האלה ווגל התלונן.

NFS
NFS
11 באוקטובר 2020 14:32

יאללה סגרנו –
שמעון וברוך לא יראו את המשחק הלילה כי לדעתם יהיה ניצחון ודאי ללייקרס במופע שיפוט מחפיר.
אם חשבתי לקום ב-100%, עכשיו זה טיפס ל-150%.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 באוקטובר 2020 17:31
Reply to  NFS

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול.
גם שי לא יהיה אז זה יכול להיות גם 213.69%, לא?

NFS
NFS
11 באוקטובר 2020 20:24

שי רואה עם עין אחת, זו שבצד הנגדי לאשך הטמיר

etayle
etayle
11 באוקטובר 2020 16:55

איני רואה את הסדרה עקב מועדי ב וחוסר עניין לציבור.
שמעון מי שטוען שאין הטיות חשודות, מוזמן לראות את משחק 7 בין גולדן סטייט ליוסטון. (לפי דעתי זה היה באליפות הראשונה שלהם עם דוראנט).
הארדן קופח שם באיזה 10 נקודות של פאולים שלא שרקו לו. (והחטיאו גם ברצף איזה 27 שלשות).

חגי "התותח" ניסני
Editor
11 באוקטובר 2020 19:18

כשהיינו בכיתה ד' עשינו משחק מול כיתה מקבילה שלנו בבית ספר אחר (שלימים יהפכו לחברים טובים שלי). וואלה שחטנו אותם 10:1 או משהו כזה. אחרי שהמשחק נגמר הם באו לאחד השערים והבקיעו עד שהיה להם שער אחד יותר.
.
לחלופין ארצות ערב על אף שנחלו הפסד במלחמת יום הכיפורים דאגו להציג זאת בתקשורת המקומית פעם אחר פעם בתור ניצחון ענק על ישראל
.
שמעון מצאת שיטה נוספת שאם אתה שואל אותי מציגה אותך באור די שלילי. וכל פעם שאתה חוזר וחוזר וחוזר עליה היא רק מבליטה עד כמה מלך החימר בשחמט שמביס את המחשב לולא רק זה היה מפסיק לרמות אותו, נראה כמו מי שנתקע בכיתה ג' כי זה אפילו פחות מתוחכם ממה שחבר'ה שלי עשו בכיתה ד'.
.
חאלס. שחרר. לברון טוב יותר ממה שאנחנו רוצים שהוא יהיה. הוא דוש לא נורמלי. נרקסיסט מנייק. צבוע ואינטרסנט. אבל כדורסל? זה מה לעשות יש לו את זה בענק, וכנראה שהוא השחקן הטוב אי פעם אם אפשר לקבוע דבר כזה. בתור בנאדם שאוהב אותך אני אומר לך. די פשוט שחרר. תעשה עם זה מה שבא לך.

עגל
עגל
11 באוקטובר 2020 20:16

שנון

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 20:22

אבל מה לעשות שיש כאלה שחושבים אחרת?
אני למשל חלוק.
לברון ענק ללא ספק וכבר אמרתי מזמן שלדעתי יש לו טיעון ל-עז.
אבל יש כאלה שרואים דברים אחרים, זה לא לגיטימי?
9:3 בגמרים,
אליפויות רק עם סופר טימז,
אליפות ב-2016 אחרי הרחקה של גרין – שהתחילה מפרובוקציה מכוונת של לברון, שהיה במצב נואש,
בלי כוכב-על לא עשה פלייאוף במערב,
נהנה לא פעם משיפוט אוהד,
לא לוחצים עליו, לא מביאים עליו (כמעט) דאבל טים.
.
יש אנשים שחושבים שזה נכון. מי קובע?

דה שוט
דה שוט
11 באוקטובר 2020 20:22
Reply to  דה שוט

ולא עושה הגנה כבר 7 שנים
🙂

חגי "התותח" ניסני
Editor
11 באוקטובר 2020 21:23
Reply to  דה שוט

סבבה אז הוא לא העז. ההתעלמות של שמעון מהגדולה שלו כשחקן והאובססיה לייחס את ההצלחות רק לנסיבות שונות ומשונות היא מגוחכת בלשון המעטה. בטח ובטח שבגלל שיפוט.